הכירו את פרויקט מגדלי היוקרה הראשון בעכו החדשה

הכירו את מגדלי אפגד, מתחם פרטי סגור ובו מגדלי יוקרה המציבים גבהים חדשים של איכות חיים, סטנדרט בנייה חסר פשרות, תנון מוקפד ועיצוב ייחודי בהיקף בנייה שטרם נראה בסביבה: 3 מגדלים מפוארים בני 24 קומות, 280 דירות עם נוף פתוח ועוצר נשימה לים, להרי הגליל ולמרחבים הירוקים שסביב. תוכן שיווקי

 

הפרויקט ממוקם מערבית לצומת עכו מזרח, סמוך לכביש עוקף קריות וקיבוץ עין המפרץ. מיקומו האידיאלי של הפרויקט מאפשר נגישות קלה אליו וממנו, עם קרבה לעורקי התחבורה הראשיים – כביש עוקף קריות, צומת אחיהוד ותחנת הרכבת הנמצאת במרחק הליכה. סביב הפרויקט, ממוקמים הגנים המפורסמים של עכו, גבעת נפוליאון, פארק לילי שרון והגנים הבהאים המרהיבים ביופיים. בסמוך לפרויקט מוקם קומפלקס מרכזי הטניס והספורט האתגרי.

במגדלי אפגד תיהנו מאיכות חיים מושלמת לכל המשפחה, בדירות 4-5 חדרים בעלות תכנון קפדני ובנייה בסטנדרטים האיכותיים ביותר, ובפנטהאוזים בעלי עיצוב ייחודי ונוף פתוח לכל כיוון. בפרויקט, הנבנה כמתחם פרטי תיהנו מגינה פרטית ומטופחת, לובי מפואר בעל חלל כפול, מועדון דיירים הכולל אזור נפרד לילדים, חניון פרטי צמוד ועוד.

 לובי מפואר


חוויית מגורים במגדלי אפגד מתחילה הרבה לפני שעולים הביתה. בנוסף לגינות, לחניון הפרטי ולטיפוח הסביבתי, יקדם את פניכם בכניסה לכל מגדל לובי מרווח ומפואר הכולל חלל כפול וייחודי, פינות ישיבה ואירוח, פינות קריאה אינטימיות ומועדון דיירים לפעילויות משותפות, חדר דואר ו- 3 מעליות מהירות לכל מגדל.

                                    

פרויקט מגדלי אפגד נבנה במודל של שכונה פרטית וסגורה בה חשבנו על כל צרכי הדיירים, ובעיקר על הדיירים הצעירים – הילדים.  לכן תכננו עבורם סביבה בטוחה ונעימה לגדול בה. בפרויקט ייהנו הילדים מגינות רחבות ומטיפוח סביבתי אידיאלי למשחקים, מועדון דיירים הכולל אזור נפרד וייחודי עם פינות משחק, מרכז מולטימדיה, ספריית דיירים ועוד, כדי שיוכלו לצאת מהבית – אבל עדיין להישאר קרובים אליכם.

 

את הפרויקט בונה חברת אפגד, אשר הוקמה בשנת 1989 על ידי משפחת הניג. כחברה יזמית וקבלנית, החברה הינה בעלת ניסיון מוכח באיכות בנייה, ומציגה רפרטואר מרשים ועשיר של אלפי יחידות דיור איכותיות למגורים ומבנים למסחר. החברה מתאפיינת בארבעה פרמטרים עיקריים: יחס משפחתי, ליווי אישי, אמינות ותחושת ביטחון ואיכות בניה.

יחס משפחתי וליווי אישי הם מאבני היסוד של חברת אפגד. החברה שהוקמה לפני למעלה מ-20 שנה כעסק משפחתי קטן, לא איבדה לרגע מאווירת המשפחה האינטימית שלה גם לאחר שגדלה והפכה לחברה מובילה המעסיקה עובדים רבים. היחס האישי והחם בא לידי ביטוי בדאגה וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר עבור כל לקוח, הניתן גם זמן רב לאחר קבלת המפתח.

 מגדלי אפגד. הדמיית לילה

אמינות ותחושת ביטחון הן שתי תכונות שעליהן החברה אינה מתפשרת. העובדה כי חברת אפגד היא יוזמת הפרויקט, החברה הבונה והחברה המשווקת והמלווה של דייריה, מאפשרת לה להתאים את המוצר לדרישות הלקוח ולספק לו הגנה פיננסית רחבה ובטוחה יותר.

איכות בנייה גבוהה מאפיינת את מיזמי החברה. אנו עושים שימוש בשיטות בנייה מתקדמות ועובדים עם החומרים האיכותיים ביותר על מנת להגיע לתוצאה מושלמת. איכות הבנייה הגבוהה משתלבת עם סגנון ארכיטקטוני ייחודי, וביחד יוצרים חווית מגורים ייחודית ומרגשת.

בסופו של דבר, הדבר שבאמת מבדיל את חברת אפגד מיתר חברות הבנייה, טמון בשלוש מילים בלבד שמספרות את כל הסיפור: אפגד – מרגישים בבית!